11 februari 2015

5x kawaii briefpapier sets

Jongens, jongens, wat een mooie briefpapier setjes zijn er online gekomen! Om precies te zijn 5 grote briefpapier sets. Ik zeg groot, maar ik bedoel dus van die dikke setjes waarbij je minimaal 30 vellen briefpapier en een lading enveloppen krijgt. Deze briefpapier sets zijn ideaal voor snailmailers. Er is voldoende schrijfruimte om een fijne brief te schrijven. Het is weer eens wat anders dan een brief schrijven op wit lijntjespapier. Dat was namelijk het papier waarop ik jaren geleden brieven naar mijn penvriendinnen schreef. Ik schrijf nu niet meer, maar zou ik dat wel doen, dan zou ik het zeker op vrolijk en leuk papier doen. ^_^

Deze briefpapier sets zijn nieuw in de webwinkel

Cafe Bear van Crux. Bij deze set krijg je, naast het briefpapier en de enveloppen, ook nog eens leuke kaartjes van Cafe Bear. En nog een pluspunt is dat het briefpapier, de enveloppen en de kaartjes geurend zijn. 


Hieronder volgt nog een briefpapier set van Crux, genaamd Joyful Story. Deze fijne briefpapier set heeft als extraatje 6 verzegelstickers.


Onderstaande Crux Many Animals briefpapier set is gewoon enorm schattig. ^_^


Deze Crux Mew Mew Cat briefpapier set is vergelijkbaar met de Cafe Bear briefpapier set. Ook deze set heeft kaartjes, maar dan in de vorm van Mew Mew Cat en ook alle papieren zijn geurend. 


De laatste briefpapier set is niet van het merk Crux, maar van Kamio Japan en heeft de meeste vellen briefpapier; namelijk 50 vellen. Dit is de Mato Mato briefpapier set. 


Alle briefpapier sets zijn enorm cute! En als je van brieven schrijven houdt, raad ik je zeker aan even een kijkje in de webwinkel te nemen. ^_^

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen