31 januari 2015

Nieuw in januari: lucky stars papier, stickers en meer..

Elke maand maak ik (ongeveer) aan het einde van de maand een overzicht van de nieuw binnengekomen producten, de nieuwste producten in de webwinkel. In januari zijn er echt heel veel leuke lucky stars papiertjes en kleine, maar ook grote memoblokken online gekomen. Ook nieuw zijn de kawaii stickers en knuffel van Kutusita Nyanko (San-X). Heb jij ze al gespot?

San-X Kutusita Nyanko
Er waren nog geen San-X Kutusita Nyanko producten verkrijgbaar in mijn webwinkel, maar nu wel.


Het zijn er maar een paar, maar ik ben erg blij met deze aanwinsten. Als je van kawaii katjes houdt, neem dan zeker even een kijkje bij deze prachtige stickers met gouden accenten. Deze stickers zijn perfect om je agenda, boeken, schriften, brieven en andere spulletjes op te vrolijken. Ook de Kutusita Nyanko knuffel is erg leuk en fluffy! Kende je deze character nog niet? Lees dan mijn blogbericht over Kutusita Nyanko.

Kawaii memoblokken
Deze maand zijn er een heleboel memoblokken online geplaatst. Maar liefst 19 kleine memoblokken en 7 grote memoblokken van de volgende merken: Crux, Sanrio, Kamio Japan en Q-Lia.


De kleine memoblokken bestaan stuk voor stuk uit 100 memoblaadjes in 2 verschillende designs. De grote memoblokken variëren in het aantal memoblaadjes, maar ook qua inhoud. Je krijgt niet altijd alleen maar memoblaadje; sommige grote memoblokken hebben namelijk stickers, kleurplaten of ansichtkaarten. Superleuk!

Vrolijk lucky stars papier
Ook is er deze maand een enorme lading lucky stars papier binnengekomen; oude, maar ook nieuw designs. De huidige online voorraad heb ik aangevuld en ik heb maar liefst 36 nieuwe designs lucky stars papier online gezet, dus je hebt nu nog meer designs om uit te kiezen.


Januari was een goedgevulde maand qua nieuwe producten. Ik ben benieuwd wat februari in petto heeft. ^_^

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen