17 januari 2015

Mijn kawaii memoblokken top 3

Hebben jullie het al gezien? Er zijn heel veel nieuwe kawaii memoblokken aan de webwinkel toegevoegd. Stuk voor stuk zijn het juweeltjes! Ik dacht dat het wel leuk zou zijn om mijn memoblokken top 3 (van deze nieuwe voorraad) in een blog te laten zien, dus dat is wat ik hier ga doen. ^_^

Mijn voorkeur gaat uit naar lieve zachte designs, maar vrolijk gekleurde designs kan ik ook wel waarderen. Dit zijn mijn 3 favoriete memoblokken:


1. Honey Town memoblok

Deze drie memoblokken zijn allemaal van het merk Kamio Japan.

Het Honey Town memoblokje is prachtig vormgegeven. Het heeft mooie zachte kleuren en lieve printjes. Niet te druk, daar houd ik van. Deze memoblaadjes zijn perfect om iets liefs op te schrijven en bijvoorbeeld bij iemand in zijn of haar jaszak te doen. ^_^


Het Puppy's Happiness memoblokje heeft meer kleur, maar deze zijn niet overweldigend. De kleuren op de voorkant zijn feller dan de kleuren op de memoblaadjes. Dit memoblokje heeft een vrolijk, maar lief design.


Nummer 3, het Penguin memoblok, maakt mij blij. Er zijn vrolijke, feestelijke kleuren gebruikt. En die pinguïns, die vind ik zo schattig. De combinatie van de pinguïns en de kleuren zijn precies goed!


Dit was mijn top 3 van de nieuwste memoblokken. Dit zijn alleen de kleine memoblokken, maar er zijn ook nieuwe grote memoblokken hoor. ^_^ Welke memoblokken vind jij leuk?

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen