25 januari 2015

3 creatieve cadeautips voor Valentijnsdag

Valentijnsdag is weer in zicht. Ben jij al aan het bedenken wat jij aan je beste vriend(in) en/of geliefde gaat geven? Twee jaar geleden gaf ik jullie al tips voor Valentijnsdag en dat ga ik dit jaar weer doen. Dit keer geef ik jullie 3 tips voor leuke, persoonlijke cadeaus. ^_^

Tip 1: Lucky stars
Wat ik zelf nog steeds een attent cadeau vind, is het geven van een potje of vaasje met zelf gevouwen lucky stars. Een potje met lucky stars heeft, afhankelijk van het aantal gelukssterretjes, een bepaalde betekenis. Plus het feit dat je de moeite hebt genomen om deze lucky stars te vouwen, maakt het extra lief. In de webwinkel vind je gepaste lucky stars papiertjes; zie hier een selectie van lucky stars papier met hartjes. 


Tip 2: Briefjes in een doos
Een ander idee is om kleine lieve briefjes te schrijven en deze in een mooie doos te doen. Het doosje kun je kopen, maar je kunt ook zelf een doosje maken. Op elk briefje schrijf je iets liefs, iets moois waar hij of zij blij van wordt: Ik vind je lief! - Ik vind jou mooi! - Bedankt voor je vriendschap! etc. De memoblaadjes van deze kleine memoblokken kun je goed gebruiken om de lieve briefjes mee te maken. 

Tip 3: Herinneringsboek
Nog een tip is een herinneringsboekje maken. Dat is ook een leuk en persoonlijk cadeau. Je vult een notitieboek of schrift met leuke herinneringen van jullie samen. Je kunt schrijven over mooie dingen die jullie samen hebben meegemaakt, er leuke foto's in plakken, het versieren met stickers etc. Dit is een cadeau wat nog heel lang bewaard gaat worden. Ik weet zeker dat je vriend of vriendin hier heel erg blij mee zal zijn. ^_^

Hopelijk heb ik jullie hiermee inspiratie gegeven voor een leuk valentijnscadeau!

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen