31 december 2014

Bye 2014, hello 2015!

Mijn webwinkel is nu bijna 3 maanden open en wat is het toch fijn om weer terug te zijn! Ik geniet dagelijks van mijn webwinkel en de werkzaamheden die erbij horen. De leuke reacties die ik van vaste, maar ook nieuwe klanten krijg, de mooie bestellingen die er geplaatst worden en die ik in mag pakken en verzenden, het zoeken naar nieuwe kawaii producten, ik vind het allemaal even leuk en krijg er positieve energie van!

Mijn bedrijven
Cuteness run ik nog steeds naast mijn andere bedrijf (kinderopvang); door goed te plannen en vooruit te werken, is dit goed te doen. Bestellingen verstuur ik binnen 48 uur, maar in de praktijk verstuur ik de bestellingen eerder. Vaak dezelfde dag nog, omdat ik weet hoe fijn het is om je bestelling zo snel mogelijk in huis te hebben. En verder verricht ik de werkzaamheden voor de webwinkel, zoals bloggen, nieuwsbrieven schrijven, inkopen doen, de webwinkel aanpassen, productfoto's bewerken etc., vooral 's avonds, wanneer mijn zoontje ligt te slapen.

Dankbaar
Dat het zo goed gaat, heb ik te danken aan mijn vriend. Hij is degene die regelmatig bestellingen naar het postkantoor brengt (omdat ik dan nog aan het oppassen ben), zodat jullie je bestellingen snel in huis hebben. Hij is degene die in het weekend, wanneer ik nog aan Cuteness wil werken, leuke dingen met onze zoon doet. Ook heb ik veel te danken aan mijn zusje die met me meedenkt en me meehelpt vanuit Hong Kong. Ze reist veel in Aziƫ en houdt altijd haar ogen open voor wat betreft kawaii producten. Ik ben zeer dankbaar voor mijn achterban!

Voornemens voor 2015
In 2014 heb ik veel geleerd over het hebben en houden van een webwinkel. Meer dan de voorgaande jaren dat ik de webwinkel runde. Ik hoop dit in 2015 voort te zetten en me te blijven ontwikkelen. Ik blijf er in ieder geval hard voor werken! Op naar een mooi nieuw jaar!

Een hele fijne jaarwisseling toegewenst! 

1 opmerking: