6 november 2014

San-X Rilakkuma Neko producten

Een paar weken geleden schreef ik er al over: de nieuwste collectie van San-X Rilakkuma! ^_^ Oh wat een fijne collectie! Ik gaf toen al aan de producten van deze collectie te willen kopen voor de webwinkel en dat heb ik gedaan.


Verkrijgbaar in de webwinkel
De producten die ik heb ingekocht zijn: memoblokken, stickers, knuffels, briefpapier en etuis. Vorige week kwamen de producten eindelijk binnen, ik pakte de doos uit en keek mijn ogen uit. Dit is echt een hele mooie collectie! Inmiddels staat deze nieuwe Rilakkuma collectie in de webwinkel, dus kom zeker even kijken of er wat leuks voor jou - of voor een ander - bij zit. De feestdagen zijn alweer in zicht, I'm just saying. (^_~)

Memoblokken
Van deze Rilakkuma Neko collectie hebben we 5 verschillende memoblokken in het assortiment opgenomen; 4 kleine en 1 grote. Ze zijn erg leuk! De kleine memoblokken hebben per stuk 100 memoblaadjes in 2 verschillende designs. Het papier is van goede kwaliteit zoals we van San-X gewend zijn. Het grote memoblok heeft ook 100 blaadjes, maar dan in maar liefst 5 kawaii designs.


Stickers
De stickers zijn prachtig! Cuteness heeft 2 verschillende stickervellen van deze collectie op voorraad. Beide stickervellen zijn voorzien van prachtige gouden accenten.


Knuffels
De categorie knuffels bestond nog niet, maar nu wel, haha. Deze San-X Rilakkuma collectie heeft zulke mooie knuffels, dat ik ze niet kon weerstaan. Ik heb knuffels van Rilakkuma, Korilakkuma en Kiiroitori ingekocht voor de webwinkel en oh wat zijn ze leuk! En zacht! ^_^


Briefpapier set
Uiteraard moest er ook briefpapier ingekocht worden. Dat is eigenlijk wel standaard, net zoals de memoblokken. Als ik producten van een nieuwe San-X collectie inkoop, zitten er sowieso memoblokken en briefpapier bij. Deze briefpapier set bevat 40 vellen briefpapier en 20 enveloppen in 4 verschillende designs.


Etui
En ook dit mooie etui is nu verkrijgbaar op cuteness.nl. Het is een juweeltje! Het heeft mooie kleuren en aan de rits zit een goudkleurige hanger in de vorm van een kat.


Vind jij dit ook een mooie collectie?

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen