27 november 2014

5x DIY briefpapier printables

In mijn webwinkel verkoop ik verschillende briefpapier sets. Verschillend in formaat en in design. Briefpapier sets van bekende kawaii merken, zoals San-X, maar ook onbekende merken. Als ik het leuk vind, koop ik het in voor de webwinkel. Onlangs stuitte ik op deze leuke briefpapier printables; deze kan ik natuurlijk niet inkopen voor de webwinkel, dus wil ik ze hier met jullie delen. ^_^


Gratis DIY briefpapier printables
Dit zijn leuke briefpapier printables van Mongo Village/IceGear. Er zijn 5 verschillende designs; 4 in vogeltjes design en 1 in klavertjes design. Elke printable bestaat uit een vel briefpapier en een envelop.

Hoe maak je deze briefpapier setjes? Heel simpel:

1 - Je dient Adobe Reader 6.0. of hoger op je computer geïnstalleerd te hebben.
2 - Alle printables zijn in A4 formaat, dus vul je printer met stevig A4 papier. Het liefst vanaf 80 gram.
3 - Klik op 'download' onder jouw favoriete briefpapier set. Het PDF-bestandje wordt dan in de browser geladen en vanaf daar kun je het uitprinten.
4 - En daarna is het een kwestie van uitknippen, vouwen en plakken.

Veel plezier!

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen