15 oktober 2014

San-X Halloween wallpapers

Vandaag wil ik een paar kawaii Halloween wallpapers met jullie delen. Uiteraard gaan de credits naar San-X

Als ik aan oktober denk, dan denk ik aan Halloween. En ook Halloween kan best kawaii zijn. San-X heeft kawaii en Halloween gecombineerd in onderstaande wallpapers; superleuk voor op je bureaublad! Deze wallpapers zijn de in de loop der jaren ontworpen en gepubliceerd door San-X. Je vindt ze hier terug, maar je kunt ook op onderstaande wallpapers klikken. Ik heb de wallpapers naar de juiste website gelinkt.



Dit is een mooie oranje wallpaper van Rilakkuma, Kiiroitori en Korilakkuma. Ze zijn verkleed voor Halloween. Samen een avondje uit. Ik vind het grappig dat de 3 vrienden niet blij kijken, maar het spookje in de spiegel en de pompoentas van Korilakkuma wel. ^_^


Een paarse wallpaper met donkere huizen en bomen op de achtergrond. Rilakkuma is verkleed als heks en zit op een pompoen. Korilakkuma en Kiiroitori zijn ook als heksen verkleed en vliegen op een bezemsteel door de nacht. Geweldig! ^_^


Als je van katten houdt, dan is deze wallpaper wel iets voor jou. Deze is helemaal in de stijl van Jewel Cat; chique! Ik vind het een mooie combinatie. De verschillende grootte sterretjes maken het helemaal af.


En nog een katten wallpaper. Een echte Halloween wallpaper met Kutusita Nyanko op de voorgrond. Ik vind dit een enge wallpaper.


En dan de laatste wallpaper; ook met Kutusita Nyanko. Deze vind ik leuker dan voorgaande wallpaper. Deze is mooi paars, minder eng en meer kawaii! ^_^ Ik denk dat deze mijn favoriet is. 

Welke wallpaper is jouw favoriet? 

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen