12 oktober 2014

Nieuwe San-X Rilakkuma collectie

Yay! San-X heeft weer een nieuwe collectie van Rilakkuma uitgebracht. Deze nieuwste collectie is zooo cute! De vorige collectie - Funny Parts - van Rilakkuma vond ik niet zo leuk en heb daar geen producten van ingekocht voor de webwinkel. Van deze collectie wil ik dat wel graag doen! ^_^

Filmpje
Bij deze collectie heeft San-X ook een kort filmpje uitgebracht van Rilakkuma en zijn vriendjes.



In dit filmpje zie je dat Rilakkuma en zijn vrienden, Korilakkuma en Kiiroitori, tijd doorbrengen met de kat van Kaoru. Kaoru is namelijk naar kantoor om te werken. Korilakkuma is nieuwsgierig naar de kat, omdat ze een rode halsband om heeft en Kiiroitori is bang voor de kat. Nogal logisch, haha, hij is een vogel! Na een tijdje spelen, gaan ze met z’n allen relaxen, iets wat Rilakkuma en zijn vriendjes heel goed kunnen en de kat doet gewoon mee. Het ziet er leuk en ontspannen uit. En ik houd van dat muziekje!

Producten van deze collectie
Van deze collectie zijn er natuurlijk allerlei kawaii producten uitgebracht. Zie hier een kleine selectie van wat San-X uitgebracht heeft. Ik vind deze knuffels en papierwaren superleuk! Rilakkuma en zijn vriendjes zien er zo fluffy uit! Ja, ik ben helemaal verliefd op deze collectie!


 Wat vind jij van deze collectie? 

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen