13 oktober 2014

Mobiel shoppen bij Cuteness

Net als vele anderen shop ik regelmatig via mijn iPhone of mijn iPad. Ik ben namelijk zo iemand die vaak op onmogelijke momenten bedenkt dat ze nog printpapier nodig heeft of bijvoorbeeld labels voor de labelwriter. Gelukkig (voor mij) heb ik mijn telefoon altijd bij me, wat betekent dat ik gewoon online kan shoppen. Uit ervaring weet ik dat het fijn is wanneer een webwinkel responsive is. Oftewel, wanneer de webwinkel zich aanpast aan mijn telefoon. En daarom ben ik heel blij dat mijn eigen webwinkel nu ook responsive is! ^_^

Shoppen via je tablet of telefoon
Je kunt vanaf nu dus bij Cuteness terecht via je computer, maar ook via je tablet of telefoon.
De webwinkel past zich automatisch aan aan het toestel waarmee jij op cuteness.nl aan het winkelen bent. Probeer het maar eens! 

Hoe ziet dat eruit?
Ook via je computer is de webwinkel responsive. Maak je webbrowser maar eens kleiner, dan past de webwinkel zich automatisch aan, zodat je nog steeds overal bij kunt. De webwinkel valt binnen het beeld van je browser. Je hoeft dus niet meer horizontaal te scrollen, omdat er weer eens informatie of afbeeldingen buiten het scherm vallen, en dat is heel erg fijn! 


Hierboven zie je een screenshot van mijn webbrowser wanneer deze verkleind is, dus zo ziet het er ook uit op je mobiele toestel.

Hoe werkt het?
Zoals je hieronder ziet, kun je linksboven navigeren; daar staan alle shop categorieën. Met het plusje kun je de categorieën uitklappen en met het minnetje kun je ze weer inklappen. Ook is er een zoekbalk in het navigatiescherm. Als je niet in het navigatiescherm zit, heb je de zoekbalk boven, in het midden, van je webbrowser zitten.


Rechtsboven heb je de winkelwagen, daar kun je zien hoeveel producten je in je winkelwagen hebt gedaan. Als je erop klikt, zie je welke producten je in je winkelwagen hebt, wat de prijs ervan is en wat de verzendkosten.


Zo kun je prima shoppen via jouw telefoon of tablet en hoef je niet eerst je computer op te starten. Super makkelijk! ^_^

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen