2 oktober 2014

Miki & Pobby

Over Miki en Pobby is, bij mijn weten, niet zoveel bekend. Deze leuke, maar ook mooie characters zijn ontworpen door Triumph Paper. Er komen regelmatig nieuwe Miki en Pobby collecties op de markt; elke keer zijn het weer prachtige ontwerpen.

Met Miki en Pobby richten de makers zich op middelbare scholieren. Wat Triumph Paper wil bereiken met het uitbrengen van Miki en Pobby producten, is elke normale (school)dag een stukje mooier maken. In deze tijd krijgen kinderen al op jonge leeftijd veel op hun bord, wat tot stress kan leiden. Met de mooie, vrolijke, prachtige producten van Miki en Pobby willen de makers een beetje ontspanning toevoegen aan een stressvol leven.

Ik begrijp dat wel. Wanneer ik de producten van Miki en Pobby zie, word ik blij. En dat is eigenlijk met álle kawaii producten zo. Een leuk stickertje in mijn agenda of mijn notities op een vrolijk memoblaadje schrijven, daar word ik blij van. Jij ook? ^_^

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen