17 oktober 2014

Herfst bezigheid: lucky stars vouwen

Het is herfst en dat vind ik heerlijk! Ik houd van dit seizoen. Ik ben een echte huismus en vind het heerlijk om warm binnen te zitten, terwijl het buiten regent of gewoon heel erg koud is. Lekker op de bank met een dekentje over me heen, heerlijke warme thee of koffie op tafel en lucky stars papier in mijn hand om gelukssterretjes te vouwen! Meer heb ik op een herfstdag niet nodig.  

Lucky stars verslaving
Ik heb nu al een paar van die herfstdagen achter de rug en heb al veel lucky stars gevouwen. Het is zo verslavend! Heb jij al eens lucky stars gevouwen? Op een gegeven moment zit je in een bepaalde flow en dan hoef je bijna niet meer te kijken naar het strookje papier in je hand. Bij wijze van dan hè. Vaak kijk ik ook nog tv als ik lucky stars vouw. Voor ik het weet heb ik er weer een pakje doorheen gejaagd. En ik blijf maar doorgaan…

Welk lucky stars papier ik heb gebruikt
Deze lucky stars heb ik de afgelopen dagen gevouwen. Nu nog een nieuwe weckpot kopen om ze in te doen. ^_^


Mooie paarse gelukssterretjes met roze en witte bloemen. Deze strookjes verkoop ik helaas niet meer in de webwinkel.

Welke lucky stars ik ook gevouwen heb en nog wél in de webwinkel verkoop, zijn de volgende twee designs:


Deze strookjes zijn aan de ene kant oranje en aan de andere kant paars. Op die manier kun je twee verschillende lucky stars vouwen. Als je aan de oranje kant begint, wordt het gelukssterretje paars. Begin je aan de paarse kant met vouwen, dan is het eindresultaat een oranje geluksster. De combinatie van paars en oranje past bij de herfst.


Ook deze lucky stars papier strookjes met beertjes vind ik bij dit seizoen passen. ^_^

Shop lucky stars papier bij Cuteness
In de webwinkel vind je nog veel meer designs. Er zijn drie categorieën lucky stars papier: 
  • lucky stars papier van €1,00 per pakje,
  • lucky stars papier van €1,25 per pakje
  • en lucky stars papier met horoscopen design (deze vallen ook onder de categorie van €1,25 per pakje). 
Het papier dat ik heb gebruikt komt uit de €1,25 categorie. Ik vind dit hele fijne strookjes om mee te vouwen. De strookjes zijn qua lengte en dikte precies goed, zodat het fijn te vouwen is en makkelijk in te drukken is (om de stervorm te maken).

Wat is jouw favoriete herfst bezigheid?

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen