16 september 2014

Shop kawaii op 1 oktober!


Op Facebook, Twitter en Instagram heb ik het al bekend gemaakt: Op 1 oktober gaan de virtuele deuren van Cuteness weer wagenwijd open! Yaaaay!

Voorbereidingen
De afgelopen weken ben ik dag en nacht (bij wijze van) aan het werk geweest voor mijn bedrijf. Ik heb zoveel ideeën en zoveel leuke producten ingekocht. Deze week heb ik nog een doos vol producten ontvangen, waaronder een berg lucky stars papier, en alles staat al in de webwinkel. Goed hè? Wat ik nu nog moet doen, is de webwinkel nalopen/controleren en de puntjes op de i zetten. Kloppen de links nog en staat alles in de goede categorie? Kloppen de prijzen en de aantallen nog? And so on. 

Leuke acties!
En dan is het 1 oktober. En dan? Nou, dan gooi ik de deuren van de webwinkel open en kunnen jullie allerlei kawaii spulletjes gaan shoppen. ^_^ Om deze opening te vieren, zijn er natuurlijk leuke acties! 
  • Iedereen die op 1 oktober een order plaatst, ontvangt een cadeau bij de bestelling. Wat dat is? Dat zie je bij het uitpakken van je bestelling. (^_~)
  • Daarnaast zijn er op 1 oktober kawaii goodiebags te koop. Deze bestaan uit diverse producten uit de webwinkel voor een leuk prijsje. 
  • Op 1 oktober krijg je, om het nóg feestelijker te maken, 15% korting op je bestelling wanneer je de volgende kortingscode invoert bij stap 1 van de winkelwagen: CUTENESS-IS-BACK.
Let op! Bovenstaande acties zijn alleen geldig op 1 oktober 2014. 

Heb je op 1 oktober niet kunnen shoppen? Geen probleem, want van donderdag 2 oktober tot en met dinsdag 7 oktober kun je nog met 10% korting shoppen op Cuteness. Maak dan gebruik van de volgende code: HELLO-CUTENESS. 

Noteer het in je agenda. 1 oktober: Shoppen bij Cuteness

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen