19 januari 2013

Doe jij al aan snail mail?

Er is een nieuwe hype, snail mail. We versturen weer massaal ouderwetse post: brieven, ansichtkaarten, cadeautjes, noem het maar op. Deze fysieke post is natuurlijk langer onderweg dan bijvoorbeeld een e-mail, vandaar de term snail mail oftewel slakkenpost. 

Op mijn Instagram (volg mij ook: cutenessnl) zie ik veel foto's voorbijkomen van snail mailers. Ik heb geen idee hoe ik die foto's hier kan laten zien, dus dat laat ik achterwege. Ook op Pinterest zie ik veel moois voorbij komen en uiteraard kom ik door te googelen ook veel tegen, dus hierbij een paar leuke foto's (uiteraard met een link naar de eigenaren).

      

De leukste enveloppen gaan de wereld rond. Deze enveloppen worden versierd met leuke masking tape, deco tapestickers en worden vaak ook bestempeld




Doe je aan snail mail of wil je ermee beginnen? Kijk dan eens op Snail-Mail.nl, de Nederlandse Snail Mail community. Daar vind je van alles over snail mail, kan je gezellig met anderen over snail mail praten en vind je oproepjes voor penvrienden. Ideaal!

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen