10 oktober 2012

Update

Jongens, jongens, ik ben er nog. Ik ben natuurlijk weer onwijs druk met van alles en nog wat, waardoor ik wat minder tijd voor Cuteness heb. De afgelopen week heb ik van alles binnen gekregen, maar heb helaas nog niet de kans gehad om mooie foto's te maken voor de webwinkel. Daarom hier alvast een voorproefje (stickers en de veelgevraagde squishies).



Ook zijn er weer heel veel nieuwe lucky stars papiertjes binnen gekomen. Echt super leuke printjes. 


Al deze spulletjes (en meer, want er is meer waar ik geen foto's van gemaakt heb) komen zo snel mogelijk online. I promise! 

En last but not least....jullie moeten er vast nog niet aan denken, maar de kerststickers en kerst deco tapes staan al in de webwinkel. De kerstkaarten volgen nog. ^_^ 

Dat was het weer voor nu. Tot snel!

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen