2 oktober 2012

Jaarmarkt 2012



Dit jaar was het staan op de Leeuwarder jaarmarkt helaas geen succes. Ik had er zoveel verwachtingen van en voorbereidingen voor getroffen. De kraam zou de hoogte in gaan met displaymolens, etc. Ik zou een displaymolen vol met hangers tentoonstellen, een andere display vol met stickervellen en ga zo maar door. Je zou het niet zeggen als je de foto's ziet, maar het waaide erg hard op de plek van mijn kraam. Daardoor kon ik niet de hoogte in gaan met mijn kraam, zoals ik zou willen. Wat je op de foto's ziet, is een klein gedeelte van wat ik mee had. 



De rest kon ik niet uitstallen, omdat het dan weg zou waaien. Af en toe kwamen er van die hele gemene windvlagen voorbij, waardoor ik regelmatig achter spulletjes aan heb moeten rennen. Gelukkig is er niets gesneuveld. 

Op de achtergrond zie je mijn zusje haar winkel: J'ADORE.

Ook stond mijn kraam dit jaar niet voor mijn zusje haar winkel, maar er vlakbij, op een brug. Dit vond ik erg jammer, want deze plek lag niet in de looproute van potentiĆ«le klanten, waardoor het dus erg rustig was. 

Cappuccino om me wat warm te houden. ^_^

Ik baalde ontzettend. En na de zoveelste keer achter spulletjes aangerend te hebben, had ik het helemaal gehad. Ik ben om 14 uur gaan opruimen en twintig minuten later was ik weg, onderweg naar huis. 

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen