10 september 2012

Over mijn zusje

Mijn zusje (24) is afgelopen vrijdag, 7 september, getrouwd met de liefde van haar leven. Ze zijn al heel lang samen en samen hebben ze al heel veel van de wereld gezien. Nu ze getrouwd zijn, gaan ze zich settelen in Hong Kong. That's right, kawaii walhalla! Weet je nog dat ik het over een inkoopster in Hong Kong had? Dat is mijn zusje dus!

Ik vind het enorm jammer dat ze gaat emigreren, maar aan de andere kant ben ik ook erg blij voor haar. Ze is onlangs afgestudeerd (Master of Science in Business Administration), getrouwd en gaat nu aan een heel nieuw hoofdstuk beginnen in Hong Kong. Wie weet wat voor moois er allemaal op haar pad gaat komen. Ze kan doen wat ze wil! Haar man (wat klinkt dat nog raar) is piloot bij een grote vliegmaatschappij. Daardoor kan mijn zusje (gelukkig) tegen zeer gunstige tarieven reizen, waardoor Hong Kong een stukje minder ver lijkt. 

Er is in Hong Kong heel veel kawaii spulletjes te vinden en mijn zusje is zo lief dat ze af en toe wel leuke spulletjes voor me wil inkopen. Yayyy!! ^_^

Zelf ben ik nog nooit in Hong Kong geweest, maar als ik dit Kawaii Shopping in Hong Kong filmpje zie, word ik heel blij! Er is daar zo veel moois!! Als de middelen het in de toekomst toelaten, dan wil ik wel heel graag met mijn vriend en zoontje bij mijn zusje en zwager op bezoek. We gaan ze missen! 

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen