3 september 2012

Kawaii nagels

Afgelopen zaterdag had ik een heel leuk feestje, het vrijgezellenfeestje van mijn zusje. Er was van tevoren afgesproken dat we onze nagels rood zouden lakken. Ik heb vrijwel nooit nagellak op, de enkele keer dat dit wel het geval is, is de nagellak van iemand anders. Voor het vrijgezellenfeestje heb ik dus nagellak aangeschaft, maar wat moet ik er nu mee? Ik moest meteen denken aan die ene keer, ruim anderhalf jaar geleden, dat ik over Hello Kitty nagels schreef en ben op zoek gegaan naar kawaii nagels. ^_^

Zie hieronder wat ik gevonden heb:

Panda nagels
Rilakkuma Picknick nagels
Mamegoma nagels
Monokuro Boo nagels
Cinnamoroll nagels
Chococat nagels

Gaaf hè?! Ik wil dit zelf ook eens proberen, maar dan moet ik nog een paar extra potjes nagellak aanschaffen en iets meer lak ervaring opdoen. (^_~)

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen