30 augustus 2012

Kawaii bento boxen

Gisteren heb ik weer een kawaii bento box verzonden. De scholen zijn begonnen en dat is goed te merken aan de spulletjes die verkocht worden. Papierwaren, schrijfwaren, maar ook bento boxen.

Rilakkuma bento box
Bron

Heb jij al een lunchbox? Nee? Dan is een bento box zeker aan te raden. Ook als je wel een lunchbox hebt, is een bento box alsnog aan te raden, haha. ^_^ Een prachtig gevulde bento box is natuurlijk leuk, maar een bento box is ook praktisch. Door de verschillende compartimenten kun je de verschillende soorten voedsel goed gescheiden houden. Dat vind ik zelf wel handig. Voorheen, toen ik zelf nog gebruik maakte van een lunchbox/broodtrommel, had ik mijn lunch verpakt in plastic zakjes en dan in de lunchbox. Met een bento box is dat verleden tijd.

Cute bento box
Bron

We hebben verschillende bento boxen in het assortiment, voor jongens en meisjes. Wie weet zit er iets leuks voor jou bij.


Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen