9 augustus 2012

Hier ben ik weer!

Het is een tijd stil geweest hier op mijn blog, maar op Twitter heb ik wel regelmatig van me laten horen (toch?). 

Van bankmedewerkster naar gastouder
Anyways, er is veel gebeurd de laatste tijd: ik werk niet meer voor een baas, maar ben sinds 3 augustus officieel gastouder. Jep, jep, opleiding gedaan, GGD op bezoek gehad en toen heeft de gemeente mij ingeschreven in het Landelijke Register Kinderopvang en Peuterspeelzalen (een hele mond vol) en nu mag ik oppassen en kunnen de ouders van mijn oppaskindjes kinderopvangtoeslag krijgen. Hoe cool is dat! Ik vind het fijn om op deze manier thuis te kunnen zijn bij mijn zoontje. Ik dacht, voordat ik aan dit oppas avontuur begon, dat ik veel tijd zou hebben voor de webshop, but believe me, dat is niet zo. Het is pittig werk hoor, oppassen. ^_^ Ik ben nu veel 's avonds aan het werk voor de webwinkel (of overdag, wanneer ik niet hoef op te passen). 

Cuteness vernieuwd
Op 1 augustus is de vernieuwde webshop live gegaan. Waarom? Dit werkt beter voor mij. Achter de schermen is het nu goed geregeld en qua creativiteit kan ik nu meer (vind ik). De shop heeft een nieuwe look gekregen, met nieuwe kleuren en een nieuw logo. Ik hoop dat jullie het leuk vinden. 


De lay-out van deze blog is, overduidelijk, aangepast naar de lay-out van de webshop. 

Leuke acties
In verband met deze vernieuwde webshop lopen er nu 2 acties bij Cuteness:
  1. Als je je inschrijft voor de nieuwsbrief maak je kans op een goodie bag ter waarde van € 25,-! Deze actie loopt tot en met 31 augustus 2012.
  2. Én de eerste 25 klanten krijgen cadeautjes bij hun bestelling! Er zat een minimum bestelbedrag van € 10,- aan vast, maar dit is niet meer zo. Een vernieuwde shop is een feest en daar moet iedereen van kunnen genieten, vind ik! 

Wordt vervolgd
Tja, wat kan ik nog meer vertellen. Niet zo heel veel denk ik. Hierboven zei ik: "er is veel gebeurd de laatste tijd", dat is ook zo, maar ik denk dat ik het goed heb samengevat zo en dit was het dan ook voor nu. De volgende keer ga ik het weer over kawaii stuff hebben, want er is alweer heel veel kawaii stuff onderweg naar Nederland. En als alles volgens plan gaat, heb ik over een paar maanden een eigen inkoopster in Hong Kong. Daarover later meer. (^_~)

1 opmerking: