22 augustus 2012

Hello Kitty, daar is het mee begonnen..

Begin 2008, toen Cuteness net geopend was, bestond het assortiment voornamelijk uit Hello Kitty artikelen. "Leuke Hello Kitty artikelen verkopen" was in eerste instantie mijn drijfveer om Cuteness te beginnen. Anno 2012 is het assortiment diverser: Hello Kitty, Rilakkuma, Mamegoma, Cinnamoroll, Cookie, Miki, Chocopa en nog veel meer artikelen van de schattigste characters die je je maar kunt bedenken. 

Ik wil even stilstaan bij Hello Kitty. Tegenwoordig kom je Hello Kitty veel tegen in de Nederlandse winkels. Persoonlijk vind ik die Hello Kitty artikelen niet leuk, daarom zoek ik nog steeds naar Hello Kitty artikelen in Azië en de VS. Stickers, pennen, portemonneetjes, bedels, memoblokjes, Cuteness heeft het allemaal. Zie hieronder een kleine greep uit het huidige 'Hello Kitty' assortiment. Deze schattige Hello Kitty spulletjes zijn allemaal geïmporteerd en dus uniek in Nederland.


Graag wil ik weer meer Hello Kitty artikelen in het assortiment hebben. Daarom wordt er in september nieuwe Hello Kitty artikelen aan de webshop toegevoegd, zoals linialen, eetstokjes, mini bento boxen, briefpapier, oorbellen en nog meer bedels. 

Houd Cuteness in de gaten! Schrijf je in voor de nieuwsbrief (vóór 1 september ding je mee naar de goodiebag t.w.v. € 25,-) en/of volg Cuteness op Twitter en Facebook

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen