25 juni 2012

Cuteness.. achter de schermen

Het is de laatste tijd weer wat rustig hier. Dat komt omdat ik druk ben met van alles en nog wat. 

Verhuizing
Onlangs is besloten mijn Cuteness kamer af te staan aan ons zoontje (uiteraard gaat hij er pas in als die knalroze muur blauw is geverfd, haha). Van zijn kamer maken we dan een logeerkamer. En Cuteness... ja, Cuteness moet naar zolder. De pc en administratie staan nu al op zolder, de voorraad volgt nog. 

Cuteness verhuist niet alleen hier in huis, maar binnenkort ook qua webwinkel provider. Achter de schermen ben ik er druk mee bezig. Het is heel veel werk om honderden artikelen handmatig over te zetten. Waar Cuteness nu is ondergebracht, voldoet helaas niet meer en dan is het tijd om ergens anders te kijken. Ik hoop de nieuwe webshop uiterlijk eind juli gereed te hebben. ^_^

Opleiding
Naast het werken voor de baas en het runnen van Cuteness volg ik momenteel ook een opleiding om over een tijdje als gastouder te kunnen werken. 

Achter de schermen gebeurt er dus van alles. Ik probeer uiteraard zoveel mogelijk van me te laten horen. Tot snel! (^_~)

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen