12 april 2012

Update en een Facebook winactie!

Mijn laatste blogbericht dateert van 28 februari. Tsja, ik heb het druk, niet zakelijk, maar privé. Ziekenhuis in, ziekenhuis uit, dat vergt wel wat van je. Helemaal omdat het niet om mijzelf gaat, maar om mijn lieve zoon. De situatie is momenteel stabiel, we zijn lekker thuis en genieten van elk moment samen. Daarom is het wat stil van mijn kant. Ik probeer af en toe wel te tweeten, maar zelfs daar heb ik soms geen inspiratie voor.

San-X plastic mappen en kawaii stickers
Ik heb ook goed nieuws hoor. (~_^) Momenteel zijn er nieuwe San-X plastic mappen, van de San-X Kawaii Collection, en kawaii stickervelletjes onderweg naar huize Cuteness. Zie hier een voorproefje van een aantal van de plastic mapjes. Van boven naar beneden: Tamago Inu Egg Puppies, Nigiri Neko Sushi Cat en Deep Sea Fish. 


Winactie
En ik heb nóg meer goed nieuws. Op de Cuteness Facebook pagina is momenteel een winactie. Deze loopt tot 14 april, dan zal ik, via random.org, een winnaar/winnares kiezen. Doe jij ook mee? Je maakt kans op dit Monokuro Boo etui!


Ik zou zeggen, doe gezellig mee. Je hebt niets te verliezen. ^_^

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen