27 april 2012

Koninginnedag actie

Op Koninginnedag is het heel normaal om met een kleedje ergens neer te ploffen en oude spulletjes te verkopen. Of, in mijn geval, om een Cuteness kraam op te zetten met Koninginnedag aanbiedingen. Mijn zusje heeft mij haar kraampje aangeboden op 30 april, maar ik heb dit afgeslagen. Dit jaar ga ik erop uit met Koninginnedag. Samen met mijn vriend en zoon een dagje weg.

Dit betekent niet dat we Koninginnedag stilletjes aan ons voorbij laten gaan. Sterker nog, op 30 april krijg je bij Cuteness 15% korting op het gehele assortiment (dus ook op de reeds afgeprijsde artikelen) + een leuke goodiebag! Het enige wat je hiervoor moet doen, is de volgende code bij je bestelling invoeren: queensday.

Via deze weg wens ik iedereen alvast een vrolijke Koninginnedag! ^__^

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen