1 december 2011

In de kerststemming..


Morgen is de laatste dag van de speciale Sinterklaas aanbiedingen op Cuteness.nl en maandag is het pas pakjesavond, maar ik kan het niet laten om alvast over Kerst te gaan bloggen. ^_^ Het liefst ga ik op 6 december meteen de kerstboom optuigen (en waarschijnlijk gaat dat ook gebeuren). Voor mijn Cuteness kamer heb ik een mini kerstboom aangeschaft, die ga ik sowieso op 6 december optuigen met (uiteraard) kawaii spulletjes.

De pakjes die ik verstuur, versier ik af en toe ook al met kerst/feestdagen deco tape. Erg cute! Vanaf 6 december worden alle pakjes zo versierd, iedere klant krijgt dan een stukje 'Kerst' door de brievenbus.

Wil jij het kerstgevoel ook verspreiden? Kom dan langs bij de kerstafdeling van Cuteness. We hebben kerstkaarten, kerststickers en kerst deco tape. Allemaal erg kawaii en super leuk om te versturen, maar ook te ontvangen.

Happy Holidays! ^_^

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen