28 september 2011

Een zonnige dag op de jaarmarkt


Afgelopen zondag, 25 september, stond ik met Cuteness op de jaarmarkt in Leeuwarden. Mijn zusje had van de organisatie een kraam gekregen voor haar eigen kledingwinkel, J'ADORE Female Fashion, en was zo lief geweest om haar kraam met mij te delen. Ik kreeg 2/3 van de kraam. Lief he?

Tijdens het opbouwen, had ik al een paar kijkers en kopers gehad, waaronder de winnares van de heropeningsactie in 2009: Mirjam! Heel erg leuk dat zij ook even langs kwam! ^_^

Over acties gesproken. Bezoekers van mijn kraam konden meedoen aan een hele leuke actie. Ik had een vaas vol met zelfgevouwen Lucky Stars meegenomen, bezoekers mochten raden hoeveel Lucky Stars er in de vaas zaten. Aan het einde van de dag heb ik de vaas leeggegooid op onze koffietafel en alle Lucky Stars geteld. Er zaten maar liefst 860 stuks in de vaas. Degene die het dichts bij dit aantal zat, was Sam (1000 stuks). Zij krijgt 5 pakjes Lucky Stars papier thuisgestuurd.

Al met al was het een zeer gezellige dag! Het was prachtig weer (ik zat in het zonnetje Lucky Stars te vouwen), de terrasjes naast mij zaten vol, er was muziek en entertainment en het rook heerlijk naar verse wafels (die buiten werden gebakken bij IJssalon MIN12). Gezelligheid alom! ^_^

Kom jij de volgende keer ook een kijkje nemen?

2 opmerkingen:

  1. Hahaha leuk dat je mijn bezoekje ook vermeld hebt ^^ Mijn moeder wachtte op me bij de Waag, dus ik moest snel snel, maar heb al even besloten dat ik binnenkort even een bestelling moet gaan doen ^^
    Ik ben heel blij met het mooie HK postpapier, sowiso omdat het met roodkapje is (ik hou ook enorm van sprookjes) en die tape is eeecht super!! Help ik krijg weer een drang om meer te kopen :P Wanneer sta je weer op de markt :D

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Mirjam, allereerst sorry voor mijn late reactie. Ik had niet door dat je gereageerd had. Mooi dat je blij bent met het Hello Kitty postpapier en die mooie roze tape! Ik weet nog niet wanneer ik weer op een markt ga staan, maar houd Cuteness in de gaten. Zodra er weer een markt is, meld ik het uiteraard. ^_^

    BeantwoordenVerwijderen