18 augustus 2011

Grootste Rilakkuma knuffel

Graag zou ik meer knuffels in het Cuteness assortiment op willen nemen. Op dit moment heeft Cuteness de volgende schattige knuffels:




Tijdens mijn zoektocht naar nog meer kawaii knuffels kwam ik onderstaande Rilakkuma knuffel tegen. Het is de grootste Rilakkuma knuffel die er bestaat. Hij is maar liefst 165 cm lang, dat is 2 cm langer dan ik. Oh wat zou ik deze knuffel graag willen hebben! Helaas is hij onbetaalbaar, ik kan geen €585,- missen. (^__~) Ik houd het voorlopig bij de kleine knuffeltjes.

Bron

2 opmerkingen:

  1. Leuk maar kun je het lammetjes pak wat de mamegoma aan heeft ook los halen?
    Want ik vind mamegoma wel heel leuk maar niet met dat pakje.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Volgens mij is het pakje niet uit te trekken. Ik kan het niet voor je nakijken, want die knuffel is helaas al uitverkocht.

    BeantwoordenVerwijderen