10 oktober 2010

Fleur jezelf op!

De laatste tijd heb ik het enorm druk gehad, maar elk uurtje dat ik aan de webwinkel heb kunnen besteden, heeft me goed gedaan. Cuteness is mijn hobby en bezig zijn voor Cuteness is voor mij pure ontspanning. Het op zoek gaan naar nieuwe artikelen, het maken van productfoto's en zelfs de administratie vind ik leuk om te doen. En dat komt allemaal, omdat ik kawaii spulletjes enorm leuk vind! Wanneer ik in mijn Cuteness kamer zit, waan ik me in Kawaii Land! ^_^

Heb jij het ook wel eens druk en wil je eventjes ontspannen? Dan raad ik je aan, indien je gek bent van kawaii stuff, te gaan googlen. Typ maar eens 'Hello Kitty' in Google en kijk dan naar de afbeeldingen die Google heeft gevonden. Dit is toch helemaal te gek! ^_^


En zo is er ongelooflijk veel kawaii stuff op het Internet te vinden. Van deze mooie, lieve, roze artikelen word ik blij. Als je maar vaak genoeg googled, kom je vanzelf verrassend leuke kawaii dingetjes tegen.


Bron

Bron

3 opmerkingen:

  1. Van die lieve vrolijke beestjes en food met blozende en lachende gezichtjes kan ik ook weer helemaal blij worden! En wat je zegt over je webwinkel heb ik precies et zelfde met de mijne By Chantilly, geweldig is het! En je mag trots zijn op je webwinkel, zoveel leuke spulletjes en hebbedingetjes. Ben ook erg blij met mn bestelling bij jou!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik wist helemaal niet dat je ook een blog had! Wat leuk! Ik volg je nu via Bloglovin ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat was en is nog steeds een favorieten onderdeel van me. Opzoek naar leuke kawaii spulletjes.

    BeantwoordenVerwijderen