23 september 2010

Houd Cuteness in de gaten!

Vandaag heb ik een grote doos ontvangen vol met allerlei cutie stuff!! Wat zat erin? Wat dacht je van veel nieuwe soorten lucky stars papier, Hello Kitty nagelvijlen, Rilakkuma puntenslijpers, Pompom Purin notitieboekjes, Kiiroitori onderzetters en nog veel meer!

De Twitteraars onder ons hebben al een sneak preview gehad van een aantal van deze spulletjes. Mijn streven is om deze artikelen deze week nog in de shop te plaatsen, omdat ik vanaf maandag weer fulltime aan het werk ga. Jep, mijn vakantie is bijna voorbij.

Deze doos was trouwens niet de grote bestelling waar ik het eerder over heb gehad. Daar wacht ik nog steeds op en ik kan haast niet wachten tot ik dat binnen heb. Hopelijk heb ik het nog voor de feestdagen binnen. Ik weet namelijk heel zeker dat er veel leuke cadeautjes tussen zitten. Voor een ander, maar ook voor jezelf! (^_~)

Ik heb er super veel zin in!

1 opmerking: