25 juli 2010

Nieuw: Kawaii Not & Cute Plush

Vandaag zou ik met Cuteness op de koopzondag braderie in Leeuwarden staan, maar dit is helaas niet door gegaan. Ik heb me een paar dagen geleden namelijk afgemeld, omdat ik het onwijs druk heb.

Ik heb ook goed nieuws! Het assortiment van Cuteness is uitgebreid met leuke artikelen van Kawaii Not en Cute Plush! Cute Plush is het merk van Claire Belton, een creatieve Amerikaanse. Neem eens een kijkje in de webwinkel, er is zoveel leuks bij gekomen. ^_^


Ik heb hier nog steeds veel artikelen liggen die ik in de webwinkel moet plaatsen, ik ben er druk mee bezig. Houd de site dus in de gaten voor meer leuks, zoals magnetische fotolijstjes van Hello Kitty en Cinnamoroll, decoratie stickers van Hello Kitty, Sugarbunnies, Charmmy Kitty en Cinnamoroll en een heleboel lucky stars papier.

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen