7 juni 2010

Win, win, win... deco tapes!

Het is weer hoog tijd voor een leuke actie!

Voor wie: Iedereen die dit leest! ^_^

Wat: Een set van 5 verschillende, schattige deco tapes. Welke 5? Dat blijft een verrassing.

Hoe: Laat mij weten via een reactie op dit blogbericht of via e-mail wat jij met de deco tape gaat doen als jij het wint. In het geval je al eerder creaties gemaakt hebt met deco tape, zou ik het leuk vinden om foto's ervan te zien. Ik zal de deco tapes verloten onder de leukste inzendingen.

Looptijd: Deze winactie loopt van maandag 7 juni tot en met zondag 13 juni. Op maandag 14 juni wordt de winnaar of winnares bekend gemaakt.

So... be creative!! \(^_^)/

Bron

18 opmerkingen:

  1. Op dit moment gebruik ik deco tape meestal om de enveloppen die ik verstuur mee te versieren

    Groetjes,
    Marieka
    watcherofdragons@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb vorige week een oud thee kistje beplakt met deco tape. Is erg leuk geworden. Zal nog wel foto's mailen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Als ik of vriendinnen wondjes hebben, plak ik de randjes van hun pleister er altijd mee af ^^

    witchy_willie apenstaartje hotmail punt com

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ik heb de tape nog niet en versier alle saaie verpakkingen altijd al met cadeapapier enzo.
    maar dit is natuurlijk de ideale uitkomst!
    lijkt me erg leuk in de badkamer, tas, wastafel ^^
    liefs
    en je site is geweldig!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mijn persoonlijke brieven in een mooie envelope en dan nog een randje deco tape, dat moet toch wel feest zijn voor mijn vriendinnen wereldwijd:-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Christine,

    VETVETVETVETVETVETVETVETVET COOL!
    Ik zit op ritmische gymnastiek en daarbij gebruik ik deco tape om mijn materialen te versieren! :D
    Ik gebruik het echt heel vaak en vind het ook heel mooi en leuk :)
    Degene die het wint, is heel gelukkig:D
    Want je kan er super veel mee :P

    XXX

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik maak er een adreskadertje mee op een saaie envelop, versier er mini-boekjes (albums en zelfgemaakte notitieboekjes) mee... en gebruik het decotape als accent op mijn scrapbook pagina's! Ook heb ik wel eens een button gemaakt met een plaatje uit breed decotape.

    Leuke prijs!
    groetjes Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Natuurlijk gaat er bij mij geen pakje of brief de deur uit zonder deco tape maar ik gebruik het nu dus ook om m'n fiets mee te pimpen :). Hij moet helemaal vol dus ik kan wel een paar extra rolletjes gebruiken. Als hij af is stuur ik een foto.
    Groeten Janneke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wow! Wat 'n superleuke tape!!! Hihi... hoeveel rolletjes heb je nodig om een hobby-kamer er mee te behangen?... Of zullen we maar beginnen met saaie bloempotjes op te fleuren, of een mooie rand voor op het raam, of 'n strookje op de wekkerradio (altijd goedgeluimd opstaan :)),... zoveel mogelijkheden met deze cute-cute-cute tape!!

    Lieve groetjes, Saskia :)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Yay een wedstrijd :) En met een onwijs gave premie !

    Ik gebruik het deco-tape meestal om de mondjes van mijn leerlingen mee dicht te plakken als ze niet kunnen ophouden met kletsen :D

    Groetjes van Marjolijn ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik gebruik het om bijn alles mee te versieren ;-) Al mijn swap-pakjes gaan niet de deur uit zonder een mooi randje, mijn kaartjes, mijn bakjes.. ik kocht het alleen eerst in HongKong, ja beetje ver hè?! Maar toen wist ik nog niet van het bestaan van jouw ontzettend leuke site af ;-)))

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik heb een schoenendoos waar ik al mijn spullen in bewaar die erg dierbaar voor me zijn. Om die schoenendoos wat specialer te maken gebruik ik altijd materiaal om het mooier te maken, deze decotape zou dus een hele aanwinst zijn voor het versieren van die schoenendoos.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ik stuur brieven over heel de wereld voor postcrossing. Dus alle brieven krijgen een deco randje!! Iedereen vind dat altijd super tof! Van Rusland, tot Amerika en naar Australie! hihi!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ik vergeet nog iets.. de plantlabels in m'n moestuintje (zie profielfoto), die maken het zelfs het onkruid leuk om te zien :)
    groeten Janneke

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ik versier mijn kamer ermee! Ook mijn duur is een stuk minder saai geworden ermee!Verder pimp ik ook andere dingen in mijn kamer, zoals langs mijn ramen enz! Erg leuk spul!
    Groetjes Kristie

    BeantwoordenVerwijderen
  16. De winnares is bekend. Het is Dewwellie! Zie mijn blogbericht daarover. ^_^

    BeantwoordenVerwijderen
  17. ik hoop dat er snel een nieuwe wedstrijd komt :D

    BeantwoordenVerwijderen