27 juni 2010

Onderweg naar Cuteness.nl

Op dit moment zijn er twee dozen vol kawaii artikelen onderweg naar Nederland met de volgende items erin:
  • Miki briefpapier setjes
  • Miki stickervellen
  • Miki notitieboeken
  • My Little Friends notitieboeken
  • My Little Elephant memoblokken
  • Kero Peko memoblokken
  • Hello Sweet Lover memoblokken
  • Deco tapes
  • Sugarbunnies raamstickers
  • Charmmy Kitty raamstickers
  • Cinnamoroll raamstickers
  • Hello Kitty raamstickers
  • Cinnamoroll magnetische fotolijstjes
  • Hello Kitty magnetische fotolijstjes
  • Hello Kitty memoblokken
  • Hello Kitty Panda plakmemo's
  • Hello Kitty nail art stickers
  • Heel veel verschillende prints lucky stars papier
  • En last but not least.. Oyasumi Bakura memoblokken! Yay!! ^_^


In mijn blogbericht van 19 juni gaf ik al aan op zoek te zijn naar artikelen van Oyasumi Bakura (het nieuwste character van San-X), omdat ik dit wezentje zo schattig vind. Ik heb hele leuke memoblokken gevonden, besteld en ze zijn gelukkig onderweg naar Cuteness.nl! 

2 opmerkingen:

  1. Ohnoes, nog meer leuke dingen !!! Dan moet ik vast weer bestellen ... he bah ;D hihi ^^

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hihi, ik heb het zelfde probleem. Als ik leuke dingen bij de leverancier zie, moet ik weer een bestelling plaatsen. ^____^

    BeantwoordenVerwijderen