26 juni 2010

Er was eens een meisje..

.. dat al vanaf haar dertiende lenzen droeg. Jep, dat ben ik, haha. Tegenwoordig dragen er heel veel mensen lenzen, ik ben er dus een van. Wanneer mijn vriend en ik op vakantie zijn, verblijven we vaak in een tent op een camping ergens in Frankrijk, ItaliĆ« of Spanje (helaas zit er dit jaar geen buitenlandse vakantie in, maar dat terzijde). Ik baal er dan altijd van dat ik lenzen draag, want ik moet dan 's ochtends eerst, met een hele lelijke bril op mijn neus, op zoek gaan naar mijn lenzendoosje, flesje lenzenvloeistof en de spiegel. Mij kennende heb ik ze niet op 1 plek neergelegd. Je kent het wel, haha.


Op een dag kwam ik deze Hello Kitty contactlenzen reisset tegen en was meteen verkocht. In eerste instantie vond ik het slechts een enorm schattig doosje, maar toen bleek dat het een contactlenzen reisset was, was mijn winkelwagentje binnen no time gevuld. En spijt heb ik er niet van, ik vind het een uitkomst! Op vakantie heb ik alle lensbenodigdheden bij de hand in dit compacte doosje. Geen gestuntel meer voor mij. (^_~)

Stuntel jij ook met je lensbenodigdheden? Dat is niet meer nodig, deze Hello Kitty contactlenzen reisset is nu namelijk verkrijgbaar op Cuteness.nl!

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen