14 juni 2010

And the winner is..

..Dewwellie! Gefeliciteerd! ^_^

Ik heb heel veel leuke reactie gekregen op het blogbericht van de winactie, maar ook via e-mail kwamen veel leuke reacties binnen, inclusief practige foto's! Ik wil iedereen bedanken voor zijn/haar deelname! Ik vind het super dat jullie allemaal zo enthousiast zijn en zal daarom wat vaker een winactie houden.

Het was weer moeilijk kiezen, maar ik heb uiteindelijk besloten dat Dewwellie deze winactie gewonnen heeft. Zij heeft me foto's toegestuurd van prachtige deco tape creaties. Haar foto's sprongen er gewoon uit en zij is daarom terecht winnares van deze deco tape winactie.

Ik ben nog in afwachting van haar reactie. Ik heb haar gevraagd of ik haar foto's, die ze mij gemaild had, hier mag plaatsen, zodat jullie kunnen zien wat voor moois zij met deco tape creëert. ^_^ Dus, zodra ik groen licht heb, zal ik de foto's plaatsen.

Houd deze blog in de gaten voor meer leuke winacties!

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen