25 april 2010

What's up?!

Mijn oude baan heb ik opgezegd en morgen begin ik bij mijn nieuwe werkgever hier in het centrum van Leeuwarden. Ik heb er veel zin in! Ik zal minder tijd hebben voor Cuteness, maar uiteraard ga ik m'n best doen om regelmatig te posten op deze blog, Twitter en Facebook. Jep, voor de Facebook gebruikers onder ons: Cuteness heeft ook een Facebook fanpagina, meld je dus aan! Ik ben van plan om in de toekomst social media gerelateerde acties op te zetten. Dus acties speciaal voor mensen die mij op Twitter volgen, of speciaal voor Hyves leden , Facebook leden and so on. (^_~)

Gisteren een doos vol met lucky stars papier ontvangen en cute memoblokken. Ik zal deze in de loop van de week in de webwinkel plaatsen.

Donderdag a.s. gaan vriendjelief en ik naar de notaris om de sleutels van onze nieuwe woning in ontvangst te nemen! \(^_^)/ Ik heb al veel zin om mijn Cuteness kamer in te richten! Ik voorspel veel roze tinten, haha! Zodra de kamer helemaal klaar is, zal ik hier een paar fotootjes plaatsen.

Tot gauw!

1 opmerking:

  1. van harte gefeliciteerd met je nieuwe baan! ik hoop dat je het naar je zin zult hebben...

    te gek dat je een cuteness kamer gaat maken!
    ben zeer benieuwd naar de foto's!

    groetjesssss

    Dewwel

    BeantwoordenVerwijderen