5 april 2010

Rilakkuma Clover briefpapierset winactie is afgelopen!

Allereerst wil ik zeggen dat ik superblij ben met het feit dat er heel veel mensen aan de winactie hebben meegedaan. Ik heb mailtjes ontvangen van mensen die pas sinds kort bekend zijn met kawaii, maar ook van een heleboel vaste klanten. Heel veel variatie dus! ^_^ Vandaag heb ik alle mailtjes nog een keer gelezen om een winnaar of winnares aan te wijzen, maar ik kon gewoon niet kiezen. Ik gun het iedereen, daarom heb ik alle namen op een papiertje geschreven en in een kommetje gedaan. Mijn kleine neefje van 2 jaar oud heeft er één papiertje uitgehaald en daar stond de volgende naam op:


Gefeliciteerd! De Rilakkuma Clover briefpapierset gaat vandaag nog jouw kant op. Heel veel plezier ermee!

1 opmerking:

  1. Ook nog even via deze weg: bedankt... ook aan je neefje :)...

    Groetjes, Esther

    BeantwoordenVerwijderen