28 april 2010

Op naar de braderie!


Er is mij meerdere malen gevraagd of ik ook op de vrijmarkt in Leeuwarden ga staan met Koninginnedag. Helaas moet ik jullie teleurstellen. Ik ga er niet staan met een Cuteness kraam. De dag ervoor krijgen mijn vriend en ik de sleutel van onze nieuwe woning, dus wij gaan daar aan het werk op Koninginnedag.

Op 30 mei 2010 zal ik wel in het centrum van Leeuwarden staan op de koopzondag braderie van 12:00 tot 17:00! ^_^ Ik heb me gisteren aangemeld en het is allemaal rond. De bevestiging heb ik al binnen. Ik mocht zelfs aangeven waar ik wil gaan staan met de kraam (normaal gesproken krijg je een plek aangewezen en daar moet je het maar mee doen). De vorige keer, 27 december 2009, stond ik voor de V&D en dat beviel hartstikke goed, dus daar sta ik op 30 mei weer. Ik heb er veel zin in! Het weer zal in ieder geval veel beter zijn dan die keer in december. (^_~)

Wat ik allemaal mee ga nemen, weet ik nog niet. Mocht je langs willen komen en interesse hebben in bepaalde artikelen? Laat het mij dan even weten, want dan neem ik het gewoon mee.

Bij deze is iedereen uitgenodigd om op zondag 30 mei bij de Cuteness kraam langs te komen! \(^_^)/

Ps. De braderie is geheel gratis!

2 opmerkingen:

  1. your blog is just delightful,
    and i love the pretty imagery in each post.
    tis quite uplifting!
    thank-you so much for sharing your loveliness with the world!
    have fun being wonderful!
    x x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hi Lauren,
    Thank you so much for your great comment. :)
    xoxo

    BeantwoordenVerwijderen