13 april 2010

Lucky Paper Stars!

Bron

Nieuw in het assortiment van Cuteness.nl zijn de Lucky Stars papieren. Hiermee kun je schattige gelukssterretjes vouwen, net zoals je hierboven ziet.

Lucky Paper Stars zijn kleine sterretjes van papier. Het komt uit de Japanse origami cultuur en het is in Japan erg populair. Ik ben onlangs zelf begonnen met het vouwen van deze gelukssterretjes. Ik vind het erg leuk om te doen en moet zeggen dat het verslavend is, haha. ^_^ Wil jij dit ook kunnen? Hieronder zie je in 10 stappen hoe je zelf Lucky Paper Stars kunt vouwen.



5 opmerkingen:

  1. Wat ik me af vroeg.. Krijg je nog meer Lucky Star Paper?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja, ik krijg er nog meer. Ik heb ze een paar dagen geleden besteld, ze zijn al onderweg naar Nederland. ^_^

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oehw dan ga ik het even goed in de gaten houden! =D

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het heeft even geduurd, maar het lucky stars papier assortiment is aangevuld. ^_^

    BeantwoordenVerwijderen
  5. nouw dat voorbeeld lukt bij mij niet echt...

    BeantwoordenVerwijderen