14 april 2010

Kawaii badjas à la Reese Witherspoon!

Op 9 april ben ik 26 jaar geworden. Wat vliegt de tijd! Soms als mij gevraagd wordt hoe oud ik ben, moet ik gewoon even nadenken: 24, 25, oh nee, 26 jaar alweer, haha. ^_^ Ik mag dan al 26 zijn, mijn liefde voor kawaii items blijft!

Op mijn verjaardag heb ik heel veel leuke dingen gekregen, maar het schattigst was toch wel de badjas die ik van mijn zusje heb gekregen. Ik heb haar heel 'subtiel' de website doorgegeven waar deze badjassen te koop zijn en 3 badjassen aangewezen die ik graag wilde hebben. Zij mocht zelf beslissen welke ze voor mij ging kopen. Haha.

Ik heb een blauwe badjas met kawaii wolkjes gekregen en ben er ontzettend blij mee! Reese Witherspoon droeg deze badjas in de film Legally Blonde. De andere twee badjassen stonden ook op mijn verlanglijst. Super kawaii he!?

2 opmerkingen:

  1. die zijn leuk hah...bij twinklestar.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ze zijn super leuk! Nee niet bij twinklestar.nl. Daar was het steeds uitverkocht, dus ben ik verder gaan zoeken en stuitte toen op www.capricci.nl, daar is het ook nog eens 15 euro goedkoper dan bij twinklestar.

    BeantwoordenVerwijderen