4 maart 2010

Cuteness groeit en groeit maar!

Dinsdag ben ik begonnen met het herinrichten van mijn Cuteness kamertje (zoals ik getwitterd heb). Ik heb geprobeerd het assortiment naar categorie in te richten, wat helaas mislukt is. Ik heb te veel spulletjes en veel te weinig ruimte. Cuteness neemt de slaapkamer ook al in beslag, een deel van het assortiment heb ik namelijk in roze boxen in de slaapkamer staan (zie fotootje), omdat het gewoonweg niet meer in het Cuteness kamertje past. Gelukkig wordt er niet over geklaagd. (^_~)

Als het goed is, gaan we in april/mei verhuizen naar een grotere woning en dan krijg ik een grotere Cuteness kamer. Ik heb er nu al zin in! Dan kan ik het gehele assortiment mooi uitstallen in kasten/stellingen. Dat gaat er vast heel mooi uitzien! Yayy!! \(^-^)/

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen