27 januari 2010

So kawaii!! ^_^

Zoals jullie weten, stond Cuteness 17 januari op de braderie in het WTC Expo te Leeuwarden. Ik was die dag mijn digitale camera vergeten, maar gelukkig heeft mijn telefoon een camerafunctie (lange leve de technologie!), waardoor ik een paar fotootjes heb kunnen maken van de schattige spulletjes die ik daar had staan.

Allereerst een fotootje van prachtige Hello Kitty & Friends bedeltjes. Deze waren erg in trek. Deze bedeltjes zijn perfect om sieraden te maken. Het is de bedoeling dat deze binnenkort ook in de webwinkel aangeboden worden, maar ik moet eerst de tijd hebben om mooie productfoto's te maken.


Op de volgende foto's zie je deco tape, gsm hangers, lucky stars papier, sticky notes, heel veel pennen en potloden, boekenleggers, Hello Kitty scharen en nog veel meer lieve schattige items (super kawaii)!



Op de vierde foto zie je van links naar rechts Hello Kitty wekkers, Pinki Lili en Little Twin Stars wekkers, een Rilakkuma mok met een schattig doekje, een mooie Hello Kitty tas met Swarovski kristallen. Dit tasje (heb er nog 3 stuks) heeft mijn zusje uit Japan meegenomen. Een van mijn kleine nichtjes gebruikt dit tasje om haar Nintendo DS in op te bergen en overal mee naar toe te nemen. Daar is het dus perfect voor (hint, hint (^_~). Verder zie je nog Monokuro Boo en Baby Boo tasjes, een mooie roze Rilakkuma make-up etui en kawaii pennen etuitjes. De dozen op de achtergrond (onder andere premium bananen) waren van de achterbuurman. ^_^


Op de vijfde en laatste foto zie je Hello Kitty keukengerei, zoals bekers, bento boxen, lepels, vorkjes en verschillende formaten eetstokjes. De lange stokjes zijn om mee te koken en de korte stokjes om mee te eten. Verder zie je eromheen Hello Kitty stickers, een Hello Kitty "Baby in the car" bord (leuk kraamcadeautje), Hello Kitty koelkastmagneten, briefpapier, notitieboekjes en nog wat pennen en potloden.


Op een braderie zie je nog 'es wat. Thuis heb ik alles netjes opgeborgen in roze (welke kleur anders?? ^^) dozen. Op een braderie kan ik alles heel mooi uitstallen en zie ik weer hoe leuk en schattig alles is. Mijn braderiehulpjes (zusjes) zijn het daar trouwens helemaal mee eens. Want ook zij gaan elke keer naar huis met kawaii items, gekocht bij Cuteness! ^_^

5 opmerkingen:

  1. aaahhh, lemming lemming lemming! waarom verkoop je de bentoboxes niet in de webshop?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Carlijne,

    Ik heb nog geen tijd gehad om productfoto's van deze bento boxen te maken, daarom staan ze nog niet op www.cuteness.nl.

    Mocht je interesse hebben, dan kan ik uiteraard wel een paar foto's van de boxjes maken (en naar je toe mailen), zodat je beter kunt zien hoe ze er uitzien.

    Laat het me maar weten. ^_^

    Groetjes, Mai

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ja, graag, kan dat? ik stuur je wel een mailtje, want ik plaats liever niet mijn mailadres op internet.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik heb foto's gemaakt en je gemaild.

    Groetjes, Mai

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik woon beetje te ver om naar Leeuwarden te komen, dus ik koop liever via internet. En ik wou eigk een Rilakkuma etui kopen, maar die heb je niet in stock. T_T

    komt ie nog wel?

    groetjes,Sara.

    BeantwoordenVerwijderen